...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

tisdag 10 maj 2011

Hand made....


Förra helgen var jag med några goda vänner borta på morsvila och kom hem lagom till morsdagen.....då överraskades jag med denna fina tavla som gubben gjort med barnen:)....helt oväntat! Blev sååå glad över den:)

....sonen hade gjort en örtbox.....så slutsatsen blir nog att jag åker snart igen, det var så trevligt att komma tillbaka:) (samt att kreativiteten verkar vara på topp då jag är borta)

7 kommentarer:

  1. bra att åka bort ibland :) Fina verk din familj har gjort!
    Ullis

    SvaraRadera
  2. Vilka fina presenter du fick, och tavlan är ju underbar att ha som minne sen när händerna inte är så små längre...! :)

    SvaraRadera
  3. nämen va FINT!!! ett minne för livet :O)

    SvaraRadera
  4. Åh så fina gåvor- handmade är bäst!

    SvaraRadera
  5. Alltså wao!! Både till inlägget under och detta inlägg. Ni är då verkligen hårt på gång, och vilka otroliga presenter sen! Imponerad ända ut till tåspetsarna! Det var verkligen presenter som heter duga!

    SvaraRadera
  6. åhh va fint!!
    det där måste jag passa på att göra med barnen här nån dag
    Tack för tipset!


    caisa

    SvaraRadera
  7. Snurra lite på blomkrukan :D Fick mig ett gott skratt, men faktum är att det ju inte behövs så mycket mer än så för att det ska kännas nytt! :)

    SvaraRadera