...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

tisdag 22 december 2009

GOD JUL!

Vill nu önska er en riktigt, riktigt god, mysig, skön och härlig jul! Vi har fått massor med snö här nu så vi kommer åtminstone att njuta av många stunder även utomhus:) Njut så mycket ni kan.....det är ett år till nästa gång då ingen.....Måste ärligt säga att det varit allt annat än lungt, skönt och mysigt här hittills, det tar alltid sin tid innan alla har acklimatiserat sig till att vara hemma och rutinerna bryts för ett tag.....och så är det ju spännande förstås......det här med paket.......men nog ska lugnet landa så småningom:)

I somras hittade jag till min stora förtjusning gamla julpapper i golvet där uppe....vet inte hur gamla de är för de är ganska stadiga och har nog inte legat så länge.....vore kul att veta vad som varit innanför pappret då det begav sig:)



.....och tack för det gångna året.....mitt första i bloggvärlden.......

15 kommentarer:

  1. En riktigt god och underbar jul till er också! :) Bättre julväder än såhär kan vi inte få!

    SvaraRadera
  2. Å va mysiga bilder!! Ni har det säkert såå juligt o fint i ert vackra hem :)
    Och så kul att hitta gamla julpapper!! Dem ska du ta vara på!

    Önskar er en riktigt fin och god jul!

    SvaraRadera
  3. Mysiga julbilder! En riktigt god jul önskar jag dig!!

    SvaraRadera
  4. Vi får hoppas det blir många fler :) Hoppas ni får en riktigt god, lugn och fridfull julhelg! Njut av snön!

    SvaraRadera
  5. Verkligen fina papper! Liknar några jag minns från min barndom..

    Fridfull julhelg!

    SvaraRadera
  6. Tack själv, för att du delar med dig :)

    Oj, så spännande med pappret! Fick själv av min mor i går ett julkort som möjligen är närmare hundra år gammalt!!

    Ha en riktigt fin fortsättning på julhelgen!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  7. Jo, ibland blir det mer en stressfull jul än fridfull... Wow, vilket fint fynd, de fina pappren ska du minsann ta vara på!

    SvaraRadera
  8. Va roligt att läsa om er i ÖT....reportaget blev jättebra!! man fick en bild av en harmonisk familj som verkligen trivs i sitt hem, underbart!
    Helt klrart dagens godbit....:O)

    SvaraRadera
  9. Instämmer med föregående skribent! Mycket trevligt att läsa om Er och ert fina hem!

    SvaraRadera
  10. Blev så glad när jag hittade er i dagens ÖT :)
    Tack för att vi fick ta del av ett jättefint reportage om er och ert hem. Ert hus e så fint!

    Fortsatt skönt jullov!

    SvaraRadera
  11. Hejsan!

    God fortsättning på er!!

    Jättekul att läsa om er i ÖT i dag! Såå fint!!

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Va kul att läsa om er i ÖT :-)
    Tyckte din man såg bekant ut, har han månne gått i skola i BI? =)

    Ha en skön fortsättning!

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Jätteroligt att få läsa om er igår på tidningen! Jag blev så glad när jag såg er och ert fina hem! Jättesnyggt reportage!

    SvaraRadera
  14. HAr inte läst tidningen förrän nu så nu såg också jag er! Kul!! Fortsatt trevliga mellandagar!!

    SvaraRadera