...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

onsdag 11 november 2009

isolering

Japp! nu har det hänt det som vi väntat och väntat och väntat på sååååå länge:) vi har beställt isoleringen!!! Ja det är verkligen sant.....kan knappt tro det själv:) så om nån vecka borde vi ha en isolerad övervåning:):):):):) kan man tänka sig....så kanske jag skulle ta och kvistlacka lite fler brädor än de tio jag hunnit med.....för vi har väl en hundraåttiokvadratmeter brädor i garaget.....men det säger jag inte högt för då får jag hicka:)

(bilden är från en av våra jättetallar här på gården.....några såna har väl fått sätta livet till för att vi ska få vårt material)

5 kommentarer:

  1. Fin bild! Kul att ni är ännu ett steg på väg.. Fast när jag läste rubriken trodde jag ni skulle isoleras för att nån av er hade fått nöff-sjukan... ;)

    SvaraRadera
  2. Det var tur att du skrev en del av inlägget med väldigt liten stil... :O) Ja det gäller att vara flitig fastän det inte alltid lustar, säger jag som bor i ett halfärdigt hus :O)

    SvaraRadera
  3. Jeii! :) Alltid roligt då det går framåt. Lycka till med målandet!

    SvaraRadera
  4. Tjolahopp! Här på våra breddgrader lär svininfluensan härja. H smaskar tamiflu, verkar inte vara nån höjdare eftersom hon kräks varje gång hon måste ta :( Bra att vi tog vaccin... Hon har dock varit piggare och så gott som feberfri idag, så he tar väl se!

    Vi hejar på kvistlackning, du är ju en bit på väg i alla fall... Heja, heja friskt humör :)

    SvaraRadera
  5. nej, säg det inte högt....hicka e inget att vilja ha, man känner sej obeväm med den ;O)

    spännande, roliga tider hos er nu!!

    SvaraRadera