...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

fredag 12 juni 2009

tillbaka till verkligheten....

Då var semesterresan slut för den här gången och man får börja anpassa sig till verkligheten igen:) Fast egentligen är det mest bara skönt med lite verklighet! Vi har haft det såååå skönt och det är roligt med lite nya upplevelser att få se tillbaka på då det känns lite mindre roligt.....för de dagarna brukar ju nog komma lite mellan varven:).......Kom på mig själv, då jag skulle natta minstingen en kväll, med att ligga och studera taklister och utsirningar på trämöblerna som fanns på vårt hotellrum:) Kommenterade saken för gubben min sen men han svarade bara "Det såg jag ju genast vi kom in hit, de där listerna skulle passa på vinden hemma hos oss!" hmmmm....undrar om vi är miljöförstörda månne;)men men inte har man semester från sitt eget huvud, och i det finns det alltid tankar på vad man tycker om eller hur:) Ska slänga in lite mer bilder från resan så ser ni lite var vi befunnit oss Den här apan hade nog något som kliade på ett speciellt ställe.....ungarna tänkte skratta ihjäl sig! (och jag med för den delen)
Delfinerna var med det bästa på hela resan....
Vi kom djuren väldigt nära!
Får jag lov att presentera mig själv......i flera exemplar på samma gång....

Sen ids jag inte visa bilderna på strykjärns funderingen som vi hittade på ett hotell....väldigt smart förvaring för den....som vi ska försöka fixa någonstans här hemma sen....då jag blir en lite bättre husmor och börjar stryka lite mer....ganska sällsynt ännu!

HA EN RIKTIGT SKÖN HELG ALLIHOPA!!!

5 kommentarer:

  1. Välkommen hem!
    Åååh har ni varit till Kolmården eller? Dit var vi för tre år sen, då jag var höggravid och knappt kunde gå, men det var så kul så vi längtar dit igen!
    Trevlig helg till dig med!

    SvaraRadera
  2. Det verkar ju som om ni har haft en skön tripp! Trevlig helg till dig med!

    SvaraRadera
  3. Så bra ni verkar ha haft! Vi var också borta förra veckan o bodde på världens lyxhotell med marmor badrum o badkar:)Skönt att komma bort ibland, men inte alltid så lätt att vara borta me småttingarna heller :)

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Vi var också dagen efter till Tom Titts och det var ju jättekul och intressant. Vi hann även efteråt till Sydpoolen, kom dit ganska sent så vi fick nästan ha bassängerna för oss själva till sist. Skönt att svalka sig efter en dag med mycket promenerande :)

    SvaraRadera
  5. Oj, vilka bilder!!!

    Tack för din så gulliga fina kommentar hos mig, jag blev alldeles varm i hjärtat!
    Kamomilla

    SvaraRadera