...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

torsdag 14 maj 2009

Kalasdax

Denna vecka har jag nog rekord i att inte sitta vid datorn....vilket i sig är väldigt sunt och bra på alla sätt men sen tar suget av att få se något inspirerande överhand och man bara måste ta en liten, liten svängom i cybervärlden....konstaterar att jag inte har något speciellt spännande att komma med för tillfället:) I morgon ska vi ha 9-års kalas så vi har förberett det lite grann....

Ute i garaget håller vi som bäst på att bygga en kaninbur som barnen INTE vet om. På söndag ska familjen nämligen utökas med två långhåriga dvärgkaniner SCHHHHHH!!!De vet som sagt ingenting...Ska se vad det blir till:) Har slipat halva utebordet men inte hunnit med mer eftersom vi har haft ca 1000 andra saker just denna vecka....rådgivning, läkare, sångfest, frissa, möten och ja det tar inte slut...men som tur är kommer det en natt efter varje dag:) så man får åtminstone lite vila och drömma sött;) Ha en riktigt skön helg allihopa!!!

5 kommentarer:

  1. Härligt med kalas och förberedelser :) Önskar sig / behöver damen i fråga något speciellt?

    By the way så blev planteringshörnan riktigt mysig!!! Kan se unge herrns fundersamma min när du började dona :)

    Ha det bra mitt i alla aktiviteter!

    SvaraRadera
  2. Får skicka några grattisar nu då!
    Vet inte hur länge jag tänkt på att göra chokladbollar, men det har inte blivit av... Tänkte jag ska testa att köra degen i matberedaren så den får finare konsistens, som dom där köpta.

    Visst är det alltid så mycket att göra i maj!? Vi har också massor med program, dom börjar tom krocka med varandra och mina arbetstider (men snaaaaart semester, tjohooo!)

    Ha en finfin helg! Kramis!

    SvaraRadera
  3. Ni har då verkligen fullt upp! men det är livet det, när det är som bäst, när man är mitt i det!
    Kram, Kamomilla

    SvaraRadera
  4. Yee! imorgon får vi komma och fira! hoppas det blir lika fint väder som idag *njuta* Vi ses! Sabina (som heter Lilja i dalen för att kunna kommentera på din blogg och andras... vet inte vad jag ska fylla min blogg med, men nått ska det bli...än så länge finns bara en länk till din blogg;) ..får jag ha en länk till din blogg?? )

    SvaraRadera
  5. Tittar på fotona före och efter av huset. Vad vackert det blev!!

    SvaraRadera