...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

måndag 18 maj 2009

Får jag lov att presentera.....

....våra nya familjemedlemmar Stampe och Tufsen!

I snart två veckors tid har vi sedan barnen somnat på kvällen tillbringat tiden i garaget. Där har vi (läs min man) gjort i ordning en kaninbur till våra nya vänner, alltså kaninvänner;) På lördag kväll var allting klappat och klart (förutom målning av utsidan) och på söndag morgon då vi satt och åt frukost fick barnen smörgåsen i halsen då de upptäckte den utanför fönstret:) Igår på eftermiddagen efter att vi halvvägs hälsat på min syster och ätit hennes goda bullar, hämtade vi hem dem och nu har de fått installera sig i sitt nya hem. Vi ska hoppas och tro att glädjen över dem håller i sig många år framöver:)

6 kommentarer:

  1. Ååhh, va gulliga!! Och vad roligt att ge en sån överraskning åt barnen :O)

    SvaraRadera
  2. Å va söta de är!! Förstår att barnen är glada!:) Vi har också en kanin som bor i fähuset just nu, men snart får den flytta ut också :)

    SvaraRadera
  3. Vilka sötisar.Jag kan tänka mig hur mjuka och gulliga dom känns!
    T.Gredelin

    SvaraRadera
  4. Ett vackert barndomsminne har gett era barn!

    SvaraRadera
  5. Grattis till familjeökningen! Vad de var söta!
    Gillar din uteplats för trädgårds sysslor några inlägg tidigare.
    Kram Moster

    SvaraRadera
  6. Vilka sötnosar!! Och ett rejält hus har dom också!

    Lycka till med småttingarna!

    SvaraRadera