...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

onsdag 2 juli 2014

sol och regn


 Låt mig presentera Dahlmans trädgårdsservice! ...och frivilligt!?!...ibland blir jag så förvånad OCH glad över att tristess hos barnen kan bli till något positivt:)  och undan går det...


Idag har dock regnet strilat ner hela långa dagen och vad passar inte bättre då än att klåtta i vatopåtta! jess vad skönt att komma in sen igen! 
Har fortfarande inte fått skaffat den där snygga regnjackan och de där coola regnbyxorna som jag så hett önskar just dessa dagar...jag jobbar ju för allt i världen på en förskola!!! men icke picke jag har fått till regnkläder...ännu...skulle gärna liksom hitta något annat än knallfärgade...men kanske det är det som ÄR grejen...att vara glad i färgen då vädret strular...hmm...kommer säkert att ha den gulaste jackan och de grönaste byxorna sen till hösten! 
nu ska här bastas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar