...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

söndag 23 oktober 2011

terapitid

Har haft en vecka av terapitid. Med familjen beslöt vi att ta en liten tripp till grannlandet för att få lite paus i tillvaron. Skönt! En kväll fick jag umgås med fina människor som delar ett av mina terapi-intressen....nu i helgen har jag fått tillbringa tid med två underbara vänner och bara vara, äta och prata, skratta dvs terapi på djupet:) känner mig varm i hjärtat!
idag gick vi till skogs och plockade hem ris för kommande pyssel....jag vill inte börja tjata om julen än men tycker egentligen att det är bäst just nu....då hysterin ännu inte börjat och man har tid lust och orka att fixa...barnen är glada för att årets julkort är i behov av glasspinnar:)...så om de vill eller inte är det obligatorisk glasspinne till efterrätt varje dag!
Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Här har du ändrat om! Snyggt! :)
    Skönt med terapitid, sånt är ovärderligt! Fint med riset i säcken, och jag håller helt med dig, nu, när man bara får drömma och planera, då är julen som bäst! :)

    SvaraRadera
  2. Oj så skönt det låter med terapitid! :)

    SvaraRadera