...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

söndag 30 oktober 2011

Som alltid på söndagar så kommer jag på saker som bara måste ske på en gång...idag skulle matbordet få sig en omgång:)....och det var ju då bara att bära upp bordet på övervåningen där vi har mycket utrymme för att måla....not! arma trappan är ju för smal...det hade jag visst glömt...men envis vinner och hemgjorda saker är aldrig lika breda på alla ställen:) så upp kom bordet och nu är det målat....gubben mumlade något om bakdörren då vi ska ha ner det sen igen...



...har också testmålat lite färg! spännande värre:)....och nej, vi ska int måla hela rummet mörkt....bara nästan....ha en skön sprillansny vecka!

3 kommentarer:

  1. Spännande, det där mörkbruna, mmm :-)

    SvaraRadera
  2. Kul med målarprojekt, bordet blev som nytt kan jag tänka mig, och så skönt med era färgprov! Härligt med lite mörkt bland det ljusa! :)

    SvaraRadera
  3. grinden på glänt14 november 2011 kl. 01:52

    Så där e jag med. Strax och med det samma ska det ske när jag kommer på att möblera om. :) Bordet blev säkert fint och vad spännande med färg! Du får visa sen när ni målat!

    SvaraRadera