...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

tisdag 4 januari 2011

Blev mäkta förvånad då vår dotter kom hem från skolan här strax före jul och smällde denna skylt i bordet.....här får du mam....nog visste jag ju att hon gillade träslöjd men eftersom jag känner modern till flickan så hade jag inte väntat mig något speciellt.....roligt att hon kommit på att laga just namnet Klippo också....nu pryder den väggen rakt fram då man kommer in:)....i morgon är det slut på jullovet för barnen.....det betyder att jag måste stiga upp i morgon bitti...skönt tillika:) god fortsättning på det nya året!

4 kommentarer:

  1. skylten var verkligen fin, hälsa henne det :O)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin skylt! Passar ju perfekt hos er!

    SvaraRadera
  3. Vilken duktig tös! Jättefin skylt!
    Hoppas ni får ett bättre år i år, med mera trevliga överraskningar.

    SvaraRadera
  4. Vilken fin present!
    Jag som vanligen är ganska morgonpigg har haft såå svårt att komma igång på mornarna nu efter jul. Men kanske nästa vecka... :)

    Sköt om er!

    SvaraRadera