...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

söndag 28 november 2010

välkommen advent!


Igår fejade vi på hela dagen för att slutligen kunna lyfta in vårt "nya" bord. Är som förälskad:) och alla andra är faktiskt riktigt nöjda också. Nu känns vårt kök mycket mera som vårt och bordet har kommit "hem" igen. Det har ju i tiderna stått här förr, önskar det kunde prata:) Lampan har vi haft i hallen och stolarna får duga tills vi hittar det rätta....detta har jag pysslat med så länge gubben och pappa knogar på på andra våningen....och där händer det grejer!.....men det visar jag en annan dag:)

Önskar er alla en underbart skön 1:a advent!



7 kommentarer:

  1. Så snyggt det blev! Gillar den lite grova ytan av bräderna, riktigt, riktigt fint! :)

    Skön adventstid till er alla!

    SvaraRadera
  2. Underbart! Jag är glad för din skull!

    SvaraRadera
  3. Så roligt att genom bloggarna få kika in i alla mysiga julhem!
    Härlig form på bordet! Gillar.

    Skön adventstid till er med.

    SvaraRadera
  4. Ljust, fräscht och riktigt fint. Och härligt brett är bordet!
    Skön adrvent till dig med!

    SvaraRadera
  5. Så fint ni har det! Har ändrat en hel del sen vi hade släkt som bodde där. Allt gott!

    SvaraRadera
  6. Jättefin matplats!
    Tror det är likadant tyg som jag har gardinkappor i köket av :)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  7. Bordet är hur snyggt som helst! Maten smakar säkert godare där, eller hur?? ;) Jag tror jag ska ta och slipa upp bordsskivan på vårt köksbord också, fast det vet ingen annan om än heller! :D

    SvaraRadera