...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

söndag 21 november 2010

Mys är....

Mys är att få sitta en söndagmorgon i bara ljusskenet och knåpa på julkort:)

Mys är också att få binda olika sorters kransar....jag njuter för fullt av den sysselsättningen! Den dagen arbetet som kransbinderska dyker upp tror jag nog jag söker genast:) Ni ser kanske också att något håller på att hända med stolarna.....andan föll på som vanligt en dag då jag städade.....Har vårt utebord in i garaget på upptorkning så att det får komma in så länge jag målar köksbordet....min stora förhoppning är att det int kommer in mera utan att utebordet helt enkelt blir vårt nya innebord:) ( ingen annan än jag är ännu medveten om saken) Hoppas ni också kan njuta trots att det finns mycket man vill göra nu!

6 kommentarer:

  1. Lite klurig är du allt! Fint är ju bordet, jag förstår dig!

    SvaraRadera
  2. Jaha, du tog tag i saken ;O) du pratade ju om hur du hade leido av matbordi sist jag var dit! Spännande med nytt bord, du vet ju vad jag tycker om vårt ovala..........stolen i vit skrud ser ju fin ut!! Roligt att boa om sej nu inför jul, ska också möblera om lite här hemma denna vecka.....och plötsligt fick jag lust att binda kransar, roligt med inspiration!

    PS, du får ta en större helhets bild sen av "garagebordet", det ser snygg ut!!

    SvaraRadera
  3. Du e pysslig du! Är så glad för den fina kransen jag fick!

    Stolen ser ju riktigt snygg ut i vitt, det kommer bli toppen detdär sen när allt är klart! Ni får en vit jul i köket! ,)

    SvaraRadera
  4. Låter ju hur mysigt som helst! Jag borde oxå ta mig tid att pyssla lite, men det blir liksom inte så mycket över när man kommer från jobbet. Inspirationen är på ngt sätt förbrukad redan. Men så länge det räcker till för byggpysslandet får man väl vara nöjd. :)

    Trevliga pysselstunder tillönskas!

    Ps. Tack för din trevliga kommentar för en tid sedan.

    SvaraRadera
  5. Visst är det mysigt då man får pyssla med händerna. Men vilken mängd med stickor! Nu är jag nyfiken :)

    SvaraRadera
  6. Härliga tider :) Vi pysslar vidare!

    SvaraRadera