...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

torsdag 14 januari 2010

Känner att jag inte har något att göra inlägg om.....ni är nog inte intresserade av att se sågspånshopen som har flyttat några decimeter tillbaka mellan golvplankorna:) och det är ungefär vad som hänt (som syns). Kvistlackade brädor är inte heller så mycket att visa och inte heller alla skåp och fönster som är tomma efter julens uttågande......men vi lever för fullt och tycker den vackra vita vintervärlden är alldeles underbar att använda oss av! så bilder av barn och föräldrar i snödrivan finns det massor av:) har riktigt kännt mig som "mamma Mu åker bobb" de senaste dagarna;) (om ni läst den boken så vet ni vad jag menar). Jag vill i alla fall önska er en riktigt skön helg och jag hoppas ni också njuter av den härliga vintern!
Lite bilder som jag fotat här runt husknuten en kväll då himlen hade alla möjliga färger skickar jag med:)

11 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder! Dem kan du vara stolt över! Den sista är särskilt magnifik! Kanske nåt att förstora å sätta på väggen!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. oj jösses ändå såna fina bilder!!! helt otroligt!

    SvaraRadera
  4. Wow vilka bilder!
    Den där andra ser ut som en tornado eller nåt!!
    A-C

    SvaraRadera
  5. Fantastiska bilder på välkända byggnader! :) Vackert!!

    SvaraRadera
  6. underbar blogg som jag nu följt i smyg en tid..och nu har jag äntligen luskat ut vem du är också..ännu roligare att följa då:) Ni har verkligen renoverat och inrett ett vackert hus..precis ett sånt hus som jag också vill ha. Kramar till er!

    SvaraRadera
  7. Åh, vilka härliga bilder! Vi har nog en så vacker vinter nu. Om man ändå hade barn så man hade en ursäkt att vara ute i pulkbacken! :)

    Det är nog övning och mera övning som gäller med stämplarna :) Sen hjälper det att ha en stödlinje som man passar stämpelns nedre/övre kant mot. Man måste bara komma ihåg att den linjen inte gäller för y, g osv. Sen måste man kolla hur bred bokstaven är också och stämpla t.ex. i och t nära föregående bokstav. Det som stör mig med stämplarna är att man oftast får svarta "hörn" runt bokstäverna. Men det är ju på sätt och vis en del av charmen :)

    Ha en fin vecka i snön!

    SvaraRadera
  8. Wow vilka härliga vinterfoton....saknar snö:)

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera