...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

måndag 23 november 2009

favoritstället

Idag tog jag en sväng via favoritstället mitt:) skulle egentligen bara hämta lite grön ståltråd men hittade en hel del annat, vilket alltid händer i mitt fall:) Så nu tänkte jag göra lite reklam för Petterssons trädgård i Esse. Om du klickar på namnet kommer du till deras egen blogg där de skriver lite om livet på trädgården:) I själva butiken kan du hitta massor av trevliga inredningsprylar och nu håller de som bäst på att plocka fram julsakerna. Kan bara säga ett ord! HÄRLIGT! Så har du vägarna förbi så är stället ett måste:)

som ett litet smakprov plockade jag ihop lite zinkgrejer som jag köpt där......



Ha en givande vecka allihopa!!!

8 kommentarer:

  1. Av de saker du visar att döma så är det bra att jag är långt ifrån... :O) Skulle bli svårt att hålla i plåmboken...

    SvaraRadera
  2. Va fina saker! Tyvärr är sannolikheten att jag har vägarna förbi där ganska liten, men man vet ju aldrig! Har dom sådär fina saker kan det nog hända att bilen styr ditåt nån dag... :)

    SvaraRadera
  3. Så fint du gjort! :)

    Åja, petterssons är ju favoriten nr 1, vill ha det mesta därifrån, alltjämt! ;) *försöker att inte se växthuset när jag kör förbi och är utan pengar* :)

    SvaraRadera
  4. Jo, jag har siktet inställt på ett besök där före jul. Deras blogg är jättetrevlig och lockar till besök!

    SvaraRadera
  5. Det var finfina saker! Hon som skulle ha skåpet hittade ett betydligt närmare där hon bor så nu har du chansen! Om du fortfarande är intresserad så ta kontakt.. :)

    SvaraRadera
  6. Halloj! Jag skulle vilja ha 50 e för det. Just nu är det fullt med saker men om det blir sålt tömmer jag det fortare än kvickt. :) Om ni vill får ni nog komma och titta först. Vill ni inte ha det så säljer jag det åt nån annan!

    SvaraRadera
  7. "favoritstället" ditt är en underbar plats, enda nackdelen är ju att man hittar så grömt så he blir så dyrt... brukar vara tid rätt så ofta! sku måst fara en sväng nu san julsakre böri vara på sin plats.

    SvaraRadera
  8. Längesen jag var dit sist, blir nog ett besök snart misstänker jag!

    SvaraRadera