...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

söndag 22 mars 2009

Haren sitter på skaren

Idag har det varit en otroligt underbar, solig dag med en otroligt stadig "skara" som sällan skådats....åtminstone inte på flera år så att t.o.m jag kunnat gå obehindrat:) Vi gick ut redan från morgonen och tog oss en lång tur hela familjen runt ägorna här omkring. Folk från grannbyarna har vallfärdat här förbi, för det var så lätt att ta sig fram raka vägen över "lindona". Sällan har vi haft så mycket folk runt knutarna här nästan mitt i skogen:)


Vi eller rättare sagt barnen prövade allt! och det mesta gick tydligen:)



att cykla var ingen konst.... 


och sparkstöttingen gick som smort....


fast lite hjälp behövdes mellan varven....:)

Hopppas ni andra haft en lika skön dag ute som inne!

4 kommentarer:

  1. hejppa...oj vilket väder de va i söndas, satt på trappan och sola lite, men man får int ännu fara utan vinterkläder, tå vaar man snoro... :-( jovisst har ja ett litet lager hemma, alltid bra ti hands tå ja komber hejm, å kan pack rakt ner från hyllona åt kunden!

    SvaraRadera
  2. Ja vilket väder vi har haft, och fortfarande har! Jag kände mig så lätt när skaren höll mig igår! Det är en tid sedan det gjort det sist... ;)
    Den sista bilden är bara för underbar!! :)

    Vilken fin bänk ni fixat till i kvisten också, praktiskt och snyggt!

    SvaraRadera
  3. Så roligt ni ser ut att ha det! Här har det snöat massor det senaste dygnet, men jag hade nog gärna sluppit det. Nu vill man ju nog ha vår...

    SvaraRadera
  4. Här har vi också varit ute på skaren idag. Så härligt väder. Synd att kameran inte var med...

    SvaraRadera