...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

onsdag 18 februari 2009

småpyssel....

Hälsade på hos Lundagård härom dagen och inhandlade lite smått och gått:) Fick tag i en liten pall som jag länge sökt för att ha till sonens mini-skrivbord...fast jag inte tänkt måla den så gjorde jag det ändå...e lite förtjust i att det syns historien om vad möbeln varit med om:)




Sen köpte jag en fin låda som ännu inte riktigt har hittat sin plats, flyttar runt den lite för att se var den sku passa:) På bilden syns också min julklapp, ett medicinskåp som jag tycker jätte mycket om;)

7 kommentarer:

  1. Ja, medicinskåpet har något väldigt extra över sej, gillade det skarpt!!! och lådan är verkligen tjusig, passar säkert i alla hörn ;O)....och pallen ja, en sån har vi också...önskar man hade flera, de smälter så bra in :O)

    Ha det gott i kylan, lite besvärligt med bebisar som helst sover ute i vagnen....men det är ju övergående....

    SvaraRadera
  2. Men ååh vilket härligt medicinskåp! Riktigt charmigt och vackert!
    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  3. Det är nog mycket på kameran hur bilderna blir... Har nu en digital systemkamera, Canon Eos 350 D, vissa dagar är jag nöjd med den, andra inte :) Nu på vintern får jag ha mycket "uppljusning" inställt, annars blir bilderna så mörka/gula.
    Blir alltid irriterad när det inte blir som jag vill - då brukar jag skylla på kameran ;)

    SvaraRadera
  4. Om man får skryta lite på sig själv så är vi nog riktigt nöjda! Lite små justeringar blir det nog undan för undan men på det stora hela så..

    Vilken mysig pall! Är den från Lundagård? Den hade jag också köpt!

    SvaraRadera
  5. Fina saker du köpt!
    Visa gärna mer bilder från ditt hem, det ser jätte fint ut!!:)

    SvaraRadera
  6. Tjusig pall juu :)
    Härligt skåp, små lådor är alltid praktiskt och charmigt förstås!

    SvaraRadera
  7. hejsan! vilken fin palle... väntar på mera bilder från ert hem,ni har så fint å vilket vackert medicinskåp! :-)

    SvaraRadera