...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

måndag 9 november 2015

hobbytime


 Japp! jag är igång med årets julförberedelser och det är nu jag njuter som allra mest :) Jag vet, folk suckar,  slänger en och annan irriterad blick då jag säger vad jag håller på med....med vadå! Jag tycker om november och jag tycker om att binda kransar och jag tycker om då ingen stressar på med julen ännu...nu är det som allra bäst. Vi har liksom olika hobbyn här i världen och detta är en del av min :) Dessutom känner jag inget måste för någonting, jag gör det roliga när andan faller på. Ikväll hade plötsligt alla andra i familjen något på G och vad passar väl bättre då än att binda lite kransar....inga skönheter men terapi på hög nivå :) Katten såg till att riset inte låg för stilla på bordet och kaninen åt upp resterna...teamwork!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar