...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

fredag 6 juni 2014

Sommarpuls


Varje år känns det lite si så där att få sommarlov...jag vet att jag är konstig för alla vill vi ju ha ledigt! och visst vill jag det också! men det där första...förrän alla stormar lagt sig, alla hittat sin plats här hemma, jag/vi fått sova ut och jag får en matlista gjord så att jag inte behöver fundera på det hela tiden...för det blir en hel del mat då alla är hemma...ja de där två första veckorna är aldrig någon höjdare...men så ska det nog vara mitt i livet:)...i år kryddade vi till det lite extra här i början med vattkoppor, söndrigt kylskåp (fått låna ett tack o lov som vi får ha i vardagsrummet yeah) och en stukad fot...SÅ nu kan det egentligen bara bli bättre!!!




2 kommentarer:

  1. JA, det där känner jag igen...
    Och mycket mat går det ;)
    Men nog blir det väl bra till slut.
    En skön sommar till er!:)

    SvaraRadera
  2. Ja de där med att hitta sin plats känns bra igen,och mycket mat gick det.Men sen när du är 60plus och tänker tillbaka på den här tiden, så ska du se att det igentligen var en bra tid. Så lev i nuet så got det går Häls.M S

    SvaraRadera