...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

måndag 6 maj 2013

terapi

Eftersom det absolut inte finns annat att göra denna årstid, som att räfsa gräsmattor, gräva i rabatter osv så har jag gjort färdigt lite arbeten som lämnat på hälft...känns väldigt omotiverat men det är terapitid för mig:)...


Denna väska skulle jag virka av rester efter korgar jag virkat tidigare...blev dock enbart svart...försökte mig på någon form av dekoration av virkat papperssnöre men tja...papperssnöre var inte det enklaste att virka direkt...


...för över ett år sen började jag stort och ivrigt med mormorsrutor som skulle bli åtm en filt...men det bidde ingen filt....det bidde några sneda rutor som kanske får fungera som rumpvärmare i bilen under kalla vintermånader eller dyl:)

Nu får jag lämna dessa projekt åtm och ta mig an något nytt...hmmm...
NU blir det vår med värme och allt! Jajamensan det tror vi hårt på!
solskenskramar från Klippo!

2 kommentarer:

  1. Roligt att höra att det känns bättre, att livslusten återvänder! Känn efter vad kroppen säger, och tänk på ditt eget välmående i första hand. Skippa alla onödiga måsten, på riktigt!
    Kram från Pia K

    SvaraRadera