...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

måndag 22 oktober 2012

mera minnen...

I serien "jag tänker positivt"...Idag är jag glad åt att få ha en spis att elda i....den är på min lista över saker som tillhör livskvalitet! 






Jag är också glad över att bo i ett land där vatten finns att fås direkt ur kranen! man använder vatten hela tiden men tänker sällan på vilken rikedom det är...innan det är borta några timmar....oj så bortskämd man är!
Vad gör DIG glad idag?

1 kommentar:

  1. Hej!
    Har länge tänkt kommentera ert vackra hem...men först nu blir det av. :) Jag gick i skolan med din man och kom in på din blogg via Tre rum. Jag älskar gammal stil och samlar på allt gammalt "skrot" jag kommer över. Vi bor ännu bara i en lägenhet men jag drömmer om att nån gång få göra i ordning ett eget hem i gammal stil! Tills dess fortsätter jag att beundra dina vackra bilder.. :)
    Ha det bra och hälsa mannen!
    /Netti

    SvaraRadera