...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

måndag 20 december 2010

snöflinga

För en tid sen plockade jag ner allt av väggarna i vardagsrummet och plockade om lite....en ram som jag haft väldigt länge satte jag tom upp på en spik för att känna in lite vad den skulle innehålla så smånignom....efter många funderingar blev det till slut en snöflingetavla:) den är inte unik på något sätt, många har gjort likadana. En ylletröja som krympte i tvätten under mina studiedagar för sisådär tie år sen fick blir bakstycke och en loppisfyndad duk limmades på.....enkelt pyssel som passar mig:)
Skön måndag till er!

5 kommentarer:

  1. Så snyggt! :)

    Och tack för det underbart fina julkortet!! Vilken tid du satt ner på det! :-o Så fint!

    Ha en riktigt skön julvecka!

    SvaraRadera
  2. Jättefint tips! jag har då inte sett nån likadan förut!

    SvaraRadera
  3. Hittade hit via DT :) Ni har gjort ett jättefint jobb med huset, det syns ju jättestor skillnad på före och efter bilden till höger :)

    SvaraRadera
  4. Fint!!
    Önskar dig en riktigt god jul!!

    SvaraRadera