...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

måndag 27 december 2010

mellandagarna

Juldagarna kom och gick i full fart som vanligt. Iår blev det lite annorlunda för min del. Det blev kris på jobbfronten och jag ryckte in två dagar. Men att få sitta med de som är gamla och ensamma och fundera över julen är inte så dumt det heller, snarare tvärtom:) Nu är det lite mildare väder så barnen åker i pulkabacken dagarna i ända och gubben jobbar lite på vinden....och jag slappar....rätt fördelat:) Ha en skön jul-nyårs-vecka!

3 kommentarer:

  1. Vad go du var som ställde upp på jobbet! Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  2. Jag är så avis på era läderfåtöljer! Vi hade likadana när jag var liten och redan då var jag rätt kreativ så jag ritade en ring i varje ruta med bläckpennan. Omtyckt? Njäe...

    SvaraRadera
  3. Det varmare vädret skulle gärna få hålla i sig några dagar...man blir smått skogstokig att bara sitta inomhus =D
    säkert givande att lyssna på gamla människor som har mycket att berätta om förritiden!
    Gott nytt år!

    SvaraRadera