...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

...glöm inte vilken skatt en vanlig dag är...

tisdag 17 mars 2009

Spegel spegel på väggen där....

Tänkte bara visa hur spegeln började se ut på plats.  Hoppas den håller tyst med vad den ser:)



Har några småsaker till på gång men det är mest som en röra på kvistgolvet:)Det blir alltid till att jag är inne med alla mina grejs så kan man laga lite då andan och tiden faller på, eller då småttingarna är upptagna med legolådan;)....så jag har absolut ingen annan än mig själv att skylla för att där jämt är mycket saker!

6 kommentarer:

  1. Det blev ju jättefint med spegeln!
    Härligt också att se att det även hos andra fixas småsaker inomhus, här är det antingen köksbordet eller vardagsrumsgolvet som är täckt när något är på gång.. Mycket bättre att ha det i kvisten så man slipper se "röran" när man inte är där åtminstone! :)

    Förr ville jag absolut inte renovera, utan bygga själv, då man ju får bestämma allt från grunden då... Men inte har det varit så lätt heller! :) Höll på med dessa ritningar ett år ungefär, före det hade vi tittat på otaliga olika husmodeller, men aldrig hittat den "perfekta" insidan... Och så nu, när vi har det precis som jag alltid önskat, så vet vi inte ens om vi ska bygga så längre... :)
    Eller ja, hade vi några hundra tusen euro extra på kontot hade vi nog inte funderat en dag till, men nu är det ju tyvärr inte så... ;) Men det är väl som du säger, efter ett tag så tänker man inte på lånet mer, man bara betalar varje månad, precis som vi nu betalar hyra varje månad, och det är ju nog mer bortkastade pengar!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det blev med ny spegel, pricken på i:et!

    PS.....du vet, bekväm pallen från Ikea, då man står på den står man verkligen bekvämt......även om man fotar nåt i taket, rekommenderas varmt - men ni har väl den redan ;O)

    SvaraRadera
  3. Där satt den! precis perfekt!

    SvaraRadera
  4. Ja, det borde ha framkommit för det har vi såklart rört ihop för att det är fredag :O) MUMS! Man behöver gotta sej nåt gott varje dag! Det är min melodi!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Vadåå? En spegel som kan tala? Den kommer jag att akta mej för!

    SvaraRadera